واسه چشمات
دیوانگی
درباره وبلاگ


*تو* به افتادن من درخیابان خندیدی ومن همه حواسم به چشمان مردم شهر بود که عاشق خنده ات نشوند...

پيوندها
سایت کلبه رویایی
san niea ba-love
باران موزیک 99 بهترین سایت دانلود موزیک
دیوانگی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوانگی و آدرس diizel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
SooGooLii

آخرین مطالب


 
جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 20:18 :: نويسنده : SooGooLii

_______________♥♥♥________________

از نگاه من شروع شد توی چشمای تو گل داد

عاشقی مثل همیشه، ساده اتفاق افتاد

♥♥♥

با یه لبخند صمیمی ساده به دلم نشستی

اومدی چشمامو روی رنگای دروغی بستی

♥♥♥

خیلی ماهرانه اون شب، شبو از چشام ربودی

آره اون حس عجیبو تو به چشمام داده بودی

♥♥♥

دل ابرارو شكستم آسمونو طرد کردم

 

واسه چشمات با ستاره تا سحر نبرد کردم

 ♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

جان سینا
ساعت10:46---5 مرداد 1392
سلام عسلم عشقم نمیایی روم خودمون دلم خیلی برات تنگ شده این یکی رو جواب بده از من ناراحتی؟دوست دارم وبلاگتم عالییی
webstor.ir


khatereh
ساعت14:09---31 تير 1392
عالیه عشقممم موفق باشی

جان سینا
ساعت3:26---31 تير 1392
سلام عشقم کم پیدایی منتظرتم ساعت 10صبح هرروز دوست دارم.وب استور

maryam_92
ساعت19:33---27 تير 1392
سوگلم اگه هستی 1 دقیقه بیا وب استورببینمت بعد برم همین الان.بوس

عقرب
ساعت11:10---27 تير 1392
سلام
وبلاگتون بسیار عالی

ی خواهش داشتم اگه میشه سایت منو بزارید تو لینک های وبلاگتون http://www.webstor.ir


یاسمن76
ساعت10:11---27 تير 1392
سلام سوگل خوانوم میشه خواهش کنم بیاین چتروم وب استور؟لطفا

جان سینا
ساعت10:03---27 تير 1392
سلام ودرود به تو سوگل خوبی عشقم چهار روزه منتظرتم بیا چت روم وب استور.دوستت دارم

عطرانه
ساعت16:03---26 تير 1392
خـــــــــــدایا حواستــــ هستـــــ



اینــ روزا روزه هـــایــــ خیلیـــ از بنده هاتــ باطــلهـــ.....!؟



از بس صبحـــ تا غروبـــ خون دلــــــــ میخورنــــ


عطرانه
ساعت16:00---26 تير 1392
+می خندمـــ !

تظاهـــــر به شـــادی میـ ـ ـکنم !

حرفـــ میزنمـــــ مثلـــ همه ...

اما ...

خیلیـ وقت استـــــ مرده امـــ !

خیلیـ وقت استـ دلم می خواهد روزه ی سکوتـــــ بگیـرم !

دلم می خواهد ببـــــــارم ...

و کسیـــ نپرسد چرا . . .


شهرزاد 2013
ساعت13:34---23 تير 1392
عالیه بیا مال منم ببین منتظرت هستم هاااااااااا دوست دارم چرا چت نمیایی بیا عزیزم بوووس بای امیدوارم موفق باشی

جان سینا
ساعت13:48---22 تير 1392
سلام عشقم خوبی گلم نمیایی چت روم دلم یه ذره شده برات دوستت دارم عشقم.

جان سینا
ساعت23:13---21 تير 1392
سلام سوگلم خوبی عزیزم دوست دارم.بیا چت روم خودمون

majid
ساعت22:34---21 تير 1392
قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: